place hero

Enterprise Rent-A-Car

    7201 S Fulton St, Centennial, CO, 80112, United States
    Open · Closes at 5:30 PM
    enterprise.com
    +13037909073
    Make an appointmententerprise.com

    Hours

    6a
    8a
    10a
    12p
    2p
    4p
    6p
    8p
    10p
    Monday
    7:30 AM - 5:30 PM
    Tuesday
    7:30 AM - 5:30 PM
    Wednesday
    7:30 AM - 5:30 PM
    Thursday
    7:30 AM - 5:30 PM
    Friday
    7:30 AM - 5:30 PM
    Saturday
    9 AM - 12 PM
    Sunday
    Closed

    Reviews

    5
    59%4
    8%3
    4%2
    4%1
    25%
    3.7
    233 reviews

    Summary

    "Great service, fair, and competent staff."

    "I never received an apology from either manager or employee for wasting my time."

    "Customer set is excellent and the employees handle customer service with care."

    Sainath padamata · 6 months ago

    The pickup process was smooth. Great customer service. Josh was very friendly helping to choose whatever I needed at the location. will choose this location moving forward. Tyler was very responsive when called for an issue that I had with the car during my trip.

    Owner's response · 6 months ago

    Sainath, we are so pleased you enjoyed your visit to Enterprise Rent-A-Car! Thank you for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day! - LP

    Steve Dumonceau · almost 7 months ago

    Rented after my car was totaled in an accident. Worked with Tyler in the Fulton St, Centennial location. From when I first rented to each time I had to extend my rental. Tyler was great. Each time I extended, I was able to do this over the phone. Great service.

    Owner's response · almost 7 months ago

    Thank you for taking the time to let us know how we did. If you ever need anything from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day! -Stacy

    Simona · 8 months ago

    Enterprise rented me a car with 1/8 tank and never mentioned that to me even though they drove the car to pick me up at body shop. I was checking out car and saw the tank and said this is not acceptable, “I have a full day of driving and don’t expect to rent a car needing gas almost immediately.” He said ok, I’ll get gas. I had to wait while he did that and when he came back, he only filled to just less than 1/2 tank. I told him that I expected him to fill it. He said corporate won’t let them fill more than 1/2 tank. I said how am I supposed to return it back to the same place so I don’t have to pay your outrageous fee for gas? He said “1/2 tank is 8 gallons.” I said, but I don’t know how much to add to get to 8 gallons, I only know how much to replace if you fill the tank. I believe that Enterprise is doing this to make money on people like me who won’t drive all over town on 1/8 tank of gas and fill up in small amounts daily to avoid overpaying. Instead, I will put in gas to make sure I have what I need and they will benefit from the extra gas I leave in the car. I think that is another word for theft. Also, when provided car they have you initial signature blocks of all your responsibilities and terms on a small iPad. You do not see the agreement. Then they email it to you, so you still don’t see it until you open separate attached PDF. In the meantime I ask for details about agreement and he says “the normal, like no smoking or drinking”. Guess what, the car they gave me was a smoker car. Funny he didn’t mention the 1/8 tank, but he did mention I would be charged if smoked in the car. Of course the next day, even though busy, I had to call their office to tell about smoke in car. Spoke with mgr about all issues. He was good about things and will let me waste another 1/2 day getting a different car, but I don’t have time for that. Very unhappy with corporate policy of gas theft and poor service when first getting the car. Car should not have been rented with 1/8 tank and still smelling of smoke. It was not ready. That location has bad service.

    Owner's response · 8 months ago

    Thank you for your review, Simona. If you can provide a few more details, I would be happy to look into this further for you. Please email [email protected] with your contact information, your reservation or rental agreement number and the details of your experience stated above. Thanks. - HH

    David Evenson · 11 months ago

    Had a rental car from insurance they only covered $30 a day needed a suv so agreed to $5 a day over insurance coverage had the vehicle 30 days and prepaid for gas should have been $200 they billed me $650 without a call I had to show up and talk to somone they promised it would be fixed by Monday it is now Tuesday no word, had to report as fraud on credit card. Horrible service and management. What a joke.

    Owner's response · 11 months ago

    Thank you for your review, David. If you can provide a few more details, I would be happy to look into this further for you. Please email [email protected] with your contact information, your reservation or rental agreement number and the details of your experience stated above. Thanks - LP

    Tiffany Ditto · almost 1 year ago

    I rented a car from this location on Monday, Feb 28, 2023. On arrival to the lobby, an irate man was verbally assaulting the staff who were merely looking to help him. It appeared I had walked into what the internet calls a "Karen encounter" or perhaps a "Kevin encounter?" Since this was a he, not a she. Because there were two agents at the desk, I was, of course, called up to be helped as well — bringing me side by side with the circus act this man was performing. Even though I didn't have to speak to this man, his sideshow made me frazzled, and I struggled to provide basic documents to my agent, like my insurance card (where did I put that again? If he would chill, maybe I could find it...) Being next to him allowed me to piece together why he was so angry. From what I heard, he had shown up to the wrong location to pick up his car, but the staff at this Enterprise were trying their best to accommodate him. Why am I telling you this story, you ask? The demeanor and professionalism I witnessed Jordan, the agent helping the man whose cereal was clearly tainted this morning, display despite the man's remarks were incredible. Jordan stayed cool as a cucumber when dealing with his guy —something I would not have been able to do. Jordan didn't raise his voice, was helpful and kind, and did not compromise on company policy. I haven't seen an interaction like this for quite some time, and I want to commend Jordan for making the best of a horrible situation. When Jordan was unable to go to Hogwarts, become a wizard, and conjure a car, in less than 15 minutes, the irate man stormed out. We all exhaled a sigh of relief, and without missing a beat, Jordan resumed helping customers via phone with a chipper voice and attitude you would expect from someone who hadn't been yelled at and talked down to for the last half hour. Kudos, Jordan; we could all learn a thing or two by taking notes from your book.

    Owner's response · almost 1 year ago

    Hello Tiffany, we appreciate you taking the time to leave us this feedback. Take care, Chad

    Peter Toth · 4 years ago

    NEVER EVER AGAIN! STAY AVAY FROM THIS LOCATION! Booked a car for pickup at 8:30. Alex asked me information that was non of her business regarding my trip. I’ve booked a Ford Edge, I was offered a Subaru outback! That’s not even the same size! Agreed to step down and get a full size Camry. I was told 10 minutes and It will be ready. At 9:50 I have not seen the car yet, it was nowhere, but we ware told, they have computer problems and have to re-enter everything manually on paper. Took a picture of the line waiting to re-book the reservations. I had a 14 hour drive ahead and had to be there on time. Thank you ENTERPRISE for NOT making it happen! Ended up walking off from this place and getting a car at somewhere else. I will not come back here NEVER EVER AGAIN!

    Owner's response · 4 years ago

    Tibor, I would be happy to look into this for you. Please email [email protected] with your contact information, your reservation or rental agreement number and more details of your rental. Thanks. SP

    Weston Welborn · 1 year ago

    This is not feedback for management, but a warning for customers. I had received a rental car, but not before the inspection. The employee, Carissa Sills, spent all 20 minutes talking about her promotion, the lack of leadership by management, and the silly tricks they use like hiding pucks in the car all while doing the inspection. After the inspection was finished I left. I realized not too long after leaving that the check engine light was on. I called them back after waiting on hold for 15 + minutes. They answered and said that should have been noticed during the inspection and I needed to return it. So Carissa, who was too busy complaining about management and her job, to actually inspect the vehicle and now it was my job to return it. The manager, Melody Wells, after I refused to bring the car back due to their mistake, she offered to come get the vehicle. I live right down the street, 3 minutes max, and she promised they would be there in 5 minutes. 25 minutes passed and Carissa finally showed up. She was not told by the manager Melody that there was an issue and had no idea why she was there. I had to explain the situation and told her I no longer wanted to do business with them and that incompetence that I had been shown, the negative talk about management by the employee, and non communication between management and employee showed me this company did not deserve my money. I called the manager Melody to void the contract, which she promised she could do. She did not. I had to call back in the evening and request to talk to the district manager Shane Ansell. He also lied and promised to send an email verifying that the contract was voided and the money returned. It took multiple emails and hours of wasted time to not receive a working car and get back my deposit. From the employee ( Carissa Sills ) to the manager ( Melody Wells ) to the district Manager ( Shane Ansell ) I was consistently lied to, given false promises, and had to chase down people just to get them to refund money for a service they did not provide. I never received an apology from either manager or employee for wasting my time. Hopefully someone at Enterprise who actually cares reads this and will look into the managers and employees just collecting checks at this store that have 0 customer service. If you value your money or especially your time go to another company this seems endemic to this company and the people working there. If you must use them to avoid speaking with Melody Wells, Shane Ansell, or Carissa Sills, they are just lying to avoid conversation, collecting checks, and getting promoted while not doing their job. ** Also their responses are auto and fake. I received this response from the "Manager" at 1:03 am. So they don't even read or listen to feedback. AVOID AT ALL COST.

    Owner's response · 1 year ago

    Hello, we would like to look into this further but need some more information. Please email [email protected] with your contact information, your reservation or rental agreement number and all the details of your experience. Thank you. -KB

    Cam · 8 months ago

    Horrible! Planned a trip for over a month and last night they called and said they won't have a vehicle for me until 3:30pm. Don't trust these people!

    Owner's response · 8 months ago

    Cam, I assure you it is never our intention to inconvenience a customer and make every effort to accommodate their needs. I'd like to pass your information along to someone who can help, please email [email protected] with your contact information, rental information and all the details above so we can address this situation. Thank you. - HH

    Vlad Mikhaylov · more than 1 year ago

    My insurance rented the car for me while my vehicle was in the shop. During pick up the representative took a deposit and explicitly asked if everything would be covered by my insurance and I that the deposit would be return upon the return of the vehicle. When I returned the car I was surprised that the car they rented to me was above my daily policy limit and that I have to pay the difference. I was informed that I signed the contract ( during walk around step the representative was checking for scratches and dents and asked me if I want to buy insurance or not, etc. At the end he gave me the tablet and asked me to sign the contract saying that it basically covers everything that he just told me). I understand that was in the contract that I signed but since I was assured by the rep that it is 100% covered by the insurance, I didn’t expect enterprise to follow such unethical behavior. During the return when I told that representative she said that the contract is signed and that means you owe money. She was alone at the shop and she call manager, and informed me that the manger said the same. I asked to speak with her but the manger told her that she doesn’t have time and that she would call me back. No ones call me back. It is not even money, but more about integrity and the core values of the business and the way you are treated as a customer that disappoints me. So after my business interaction With Enterprise, I have been left with the feeling that remains me something between slight plaque on your teeth after morning coffee and a jet lag after long international flight.

    Owner's response · more than 1 year ago

    Vlad, we would like to look into this further but need some more information. Please email [email protected] with your contact information, your reservation or rental agreement number and all the details of your experience. Thanks. - Chad

    Stacy Foster · 1 year ago

    Really unhappy with this company. Went to pick up a car and was told i was i on a do not rent to list for some sort of money owed for something in 2016. That something we pushed back on back then. They said there was some sort of minor body damage, a scratch or something and we maintained back then an still do that it was done while in the possession of another renter. Then yesterday, I arrive in Chicago for a business trip, go to pick up my car and receive this news. They gave me a number to call where nobody answered and i stood in the parking garage for an hour trying to get someone on the phone somewhere to discuss the issue. Never did reach anyone. I finally said forget it and went to Budget. I was late to my meeting thanks to them. They offered zero assistance in getting me where i needed to be. Also, it was a corp account so i'll be speaking to the people at the corp office of my master company to let them know what my experience was with a vendor they work with. Inexcusable.

    Owner's response · 1 year ago

    Thank you for your feedback, Stacy. If you’d like to discuss this further, please email [email protected] with your contact information, rental information and all the details above. Thank you. – Chad

    Photos

    From the business

    Identifies as women-owned

    Accessibility

    Wheelchair-accessible car park
    Wheelchair-accessible entrance

    Similar

    Other nearby car rental agencies that people also search for!

    place hero0.00 miles
    Enterprise Holdings
    14
    Car rental agency
    place hero0.42 miles
    Budget Truck Rental
    27
    Truck rental agency, Car rental agency, Van rental agency
    place hero0.49 miles
    Avis Car Rental
    99
    Car rental agency, Van rental agency
    place hero0.51 miles
    Budget Car Rental
    47
    Car rental agency
    place hero0.71 miles
    Groove Mazda
    1140
    Mazda dealer, Car dealer, Car finance and loan company, Car leasing service, Car rental agency, Truck dealer, Used car dealer, Used truck dealer