place hero

Kissner Motors

  • Delivery
  • In-store shopping
2584 Hwy 6 & 50, Grand Junction, CO, 81501, United States
Open · Closes at 7 PM
kissnermotors.com
+19706281155

Hours

6a
8a
10a
12p
2p
4p
6p
8p
10p
Wednesday
8:30 AM - 7 PM
Thursday
8:30 AM - 7 PM
Friday
8:30 AM - 7 PM
Saturday
9 AM - 6 PM
Sunday
Closed
Monday
8:30 AM - 7 PM
Tuesday
8:30 AM - 7 PM

Reviews

5
79%4
5%3
2%2
2%1
12%
4.4
311 reviews

Summary

"Their prices are very reasonable and have a great selection to choose from."

"Salesman kept arguing with him telling him he was wrong on the price."

"Stayed on our budget, very professional, great customer service!"

Jeremy Sanchez · 1 year ago

My son and I went in to get him a newer car that was more reliable. Zack was our salesman and he was in point with listening to us and finding the car that my son wanted. Tim Davis was incredible at working with the bank to make sure we got the car he wanted at the right price! Tim also gave us a great trade in value for our vehicle. We want to thank Zack, Tim, and the whole Kissner Motors family!!!!

tictack king69 · 11 months ago

What an amazing experience! The staff are super helpful and they truly show that they care and are willing to work with you. Most reasonable prices in the valley. Sawyer Davis is an amazing salesperson and I highly recommend buying a vehicle from here. Thanks for the new Chevy guys!

Matt Johns · almost 9 months ago

We purchased a 2022 4Runner from them. The price was extremely fair for such a low mileage vehicle and our trade-in was valued extremely well. From start to finish we only spent 2 hours at the dealer. All paper work was up front and explained to us. I really felt like they wanted to make us happy. We will definitely do business there again.

Karissa Martin · 1 year ago

We just bought a pickup from Kissner Motors and it was a great experience from beginning to end! Kohlby was our salesman and from the start he was never pushy and listened to what we were looking for. He helped us find exactly what we were looking for and in our budget. He made sure to take care of us through the whole deal and had great communication. It was all about serving us. It was a great buying experience and not stressful at all. Thank you for helping make this such a positive experience and we look forward to doing future business with you guys!

Kyle Meyer · 1 year ago

This place is awesome! I’ve used Kissner motors multiple times in the past and then I tried out a few other dealers, learned my lesson and came back to Kissner! Kohlby most recently helped me get out from under a car I purchased from red rock Hyundai that I got upside down on and into a BEAUTIFUL Yukon Denali. The whole process was quick and painless, they explained everything in detail as we moved through the process and made me feel really comfortable. No aggressive sales pitch or anything like that. Highly recommend going to see Kohlby for your next vehicle purchase!

Jacqueline Gonzalez · almost 9 months ago

Please be aware and shop at your own risk. My son fell in love with a a Ford Mustang from this dealer and we purchased the car after test driving it with no issues noted. Half way home after purchase check engine light comes on and car reeks of gasoline inside the vehicle. Smell is nauseating and so intense I obviously contact the dealer immediately. Dealer advised to take car for diagnosis from my local Ford shop. Kissner Motors assures me “they won’t leave me hanging, they will fix my concern”. I take the car to an authorized Ford dealer/mechanic. They diagnose the vehicle with warped headers and I proceed to request Kissner Motors to help with the issue since they sold me a vehicle with serious problems that presented immediately after purchase. We literally only made it half way home before we noticed problems. I should have just turned back around and left them the car. Kissner Motors advises to bring car to them. They refuse to let Ford shop fix the problem. I lose a day of work for literally nothing. The dealer has their “mechanic” place his hands on the exhaust to diagnose the car and they state they do not agree with Ford mechanic diagnosis. There are no warped headers, no problem at all. They state that Ford is lying and they refuse to help with the severe problem the car they literally just sold me has. I am beyond frustrated that they don’t believe an authorized/registered Ford Mechanic but they want me to believe their “magic” hand mechanic and his diagnosis that nothing is wrong with the car. They want me to take the car to another shop and have another diagnosis. What a joke! How many shop diagnosis will it take??? AND they want proof of warped headers!!! Ford/Mustang manufacturer, is lying?? Are they for real??!! All Kissner mechanic did was clear the check engine light and send us home with a car reeking of harmful gas fumes. I would recommend you take a vehicle to a shop and thoroughly have them check it out before purchase from these people who clearly have no remorse in lying about the cars they sell and what’s worse even with proof in hand refusing to help out after initially agreeing to take care of my concern. I get it it’s a used car but literally what a joke of a dealer. Please just be advised.

Mari Zapata · 9 months ago

Highly recommend Sawyer Davis’s! He was amazing on helping us getting the truck we wanted! Stayed on our budget, very professional, great customer service! Time fly with paper work! Will always come back for sure! Thank you Sawyer! Bonus great personality!

Michael Rivas · 1 year ago

I want to thank you Kholby for taking care of us and going above and beyond with helping with everything we needed. Kissner had the exact vehicle we wanted at a great price so we traveled from New Mexico to purchase and Kholby was extremely patient and communicative with us the whole time.

Shayla Monroe · 10 months ago

So I originally gave these guys 5 stars. If I could give them no stars, I would. 2 months later, we have had to replace the brakes, roters, and shokes. The shokes were shot and leaking fluid. The brakes were down to bare metal. When we got the truck, we could tell no safety inspection was done because the tires were at 70 pounds of pressure. when they should have been at 40. The whole underside is rusted. I'd be cautious before buying a vehicle from them. We've contacted them, and they wanted us to pay half of what it was going to cost. Now they won't return a call at all or text message.........response: of course we were mad. We only had the vehicle for two month. You tried saying we done it with wear and tear we told you there was only 2000 miles on it. You offered to pay only half.

Owner's response · 10 months ago

We offered to help you with the brakes. We asked a few simple questions such as how many miles you had on it and you threatened to get a lawyer involved instead of giving us the information we requested. In the end we offered to help you again, you threatened management and mentioned lawyers again. We apologize for the inconvenience but we did try and you refused our service with disrespect.

Cody Zimmer · almost 1 year ago

Came in to buy a car with no experience at a dealership whatsoever and walked out happy as could be. Sawyer Davis was the most helpful and salesman i’ve ever seen. He went above and beyond and even stayed super late to make us happy and I could tell he genuinely cares. Thank you so much to Kissner motors. I’m sure we’ll be back.

Photos

Service options

Delivery
In-store shopping

Accessibility

Wheelchair-accessible car park
Wheelchair-accessible entrance

Offerings

Buys used goods

Payments

Cheques
Credit cards
Debit cards
NFC mobile payments
Credit cards

Similar

Other nearby used car dealers that people also search for!

place hero0.26 miles
Simpson Auto
12
Used car dealer
place hero0.27 miles
Red Rock Nissan
1851
Nissan dealer, Auto tune up service, Car dealer, Used car dealer
place hero0.29 miles
Belcastro Motors
23
Used car dealer, Used truck dealer
place hero0.36 miles
Modern Classic Motors
2041
Used car dealer, Auto parts store, Auto repair shop, Car dealer, Truck dealer, Used truck dealer
place hero0.39 miles
Dan's Auto Sales
9
Used car dealer