place hero

AutoZone Auto Parts

  • Delivery
  • In-store pick-up
  • In-store shopping
19021 E Quincy Ave, Aurora, CO, 80015, United States
Closed · Opens at 7:30 AM
autozone.com
+13036176350

Hours

6a
8a
10a
12p
2p
4p
6p
8p
10p
Tuesday
7:30 AM - 10 PM
Wednesday
7:30 AM - 10 PM
Thursday
7:30 AM - 10 PM
Friday
7:30 AM - 10 PM
Saturday
7:30 AM - 10 PM
Sunday
8 AM - 9 PM
Monday
7:30 AM - 10 PM
Tuesday
8 AM - 10 PM
Wednesday
8 AM - 10 PM
Thursday
8 AM - 10 PM
Friday
8 AM - 10 PM
Saturday
8 AM - 10 PM
Sunday
8 AM - 9 PM
Monday
8 AM - 10 PM

Reviews

5
58%4
21%3
8%2
3%1
10%
4.1
424 reviews

Summary

"Had to wait a bit but good service"

"Put some pep in that step God dam my grandma would check people out faster"

"The batteries I purchased here have lasted long for my cars."

Dana U. · 9 months ago

Ethan took very good care of me; helped me with getting a proper wiper blade fitted for my 2019 jeep Cherokee. Didn’t even try to sell me an expensive one first (even though that’s what I wanted)!

Owner's response · 9 months ago

Thank you for the shout out, Dana! We love to hear about our fantastic crew and their hard work. We want to make sure we're providing you with excellent customer service. We look forward to helping you again.

J D · almost 6 months ago

Employee messed up while refunding a $10 core charge for an alternator and I was only issued half the core refund. A $5 "CRACKED OR BROKEN HOUSING" charge was added on to the receipt, and the manager on duty ("Christian") acknowledged the mistake, but said will have to come back when the other manager is there to fix as he does not know how to. He seemed to take issue when I photographed the old "core" alternator as I wanted to document that the housing was indeed not damaged. I think he was expecting that I would just take the loss due to their mistake. Like most people, I work for a living and don't have time to be running around especially over someone else's mistake. Therefore, I will be contacting the regional office and if they do not rectify, I will be calling my credit company to dispute as I have photographic evidence that the core was returned as per AutoZone's T+C. Way to loose a longtime customer over $5 guys.

Owner's response · almost 6 months ago

This is concerning to hear, J D. We're sorry you had issues with your return. We are forwarding this to the appropriate team right away and will look into this further. Please reach out to us at [email protected] so we can follow up with you. We hope you give us another chance to win back your trust and confidence.

Jeremy Gentry · almost 8 months ago

Car started throwing weird codes. Stopped in real quick. The employee very quickly got a obd code reader on the car printed out results. Thank you so much for the speedy service.

Owner's response · more than 7 months ago

Hello Jeremy, thank you for the review. Customer service is a priority for us and we always want to make every experience easy and seamless. We look forward to helping you out again.

Kathy Ewing · more than 7 months ago

I love auto zone... they always go out of their way to help and very rarely have I even had an employee give me attitude when asking a stupid question. I will go here before any other parts store.

Owner's response · more than 7 months ago

We're glad we've got you covered, v! You can always count on us to help you out with your automotive needs whenever you need us. Thank you for trusting AutoZone!

Skye · almost 10 months ago

I asked if I could get my battery and alternator tested and some kid was like "Oh no you have to take your alternator out so that we can test it." Dude no I don't I've been here before don't lie to me lol. I went to O reillys instead and they came out to check it. Maybe dont lie to employees because you're lazy and don't know how to do it yourself. So pathetic 😂

Owner's response · almost 10 months ago

Hello, we're sorry you didn't get the service that you needed. Our team strives to take care of every customer and you should always be able to depend on us. Please reach out to us at [email protected] so we can look into this and follow up with you.

Jake Albritton · almost 9 months ago

EDIT: Below was my first review of AutoZone under the initial circumstances. I originally gave them 1 star for selling me the wrong part and costing me $600 for a mechanic to fix my car because of it. But after I left the bad review, AutoZone reached out to me and gave me $600 to cover the situation. Dirk Latham and his customer service team were fantastic at owning up to AutoZone's mistakes and went to great lengths to make things right. Definitely deserves 5 stars after that. Original review: Have gotten multiple bad parts from here that have costed me tons of additional labor and expenses. I got a new brake caliper from them that was supposed to be for the driver side front, but they sold me a passenger side front. This prevent me from being able to bleed my brakes and took a $600 mechanic visit just to figure out this was the issue. Learn from my lesson and shop somewhere else.

Owner's response · almost 9 months ago

This is not the impression we want to leave, Jake. Please reach out to us at [email protected] so we can make this right. Our priority is to provide you with excellent customer experience and get you back on the road hassle-free.

Natalie P · almost 1 year ago

Came here to use their diagnostic checker to get my check engine light off. Super helpful and friendly employee got me all squared away in a jiff. Thank you for providing this service for free!

Owner's response · almost 1 year ago

Thanks for the great feedback, Natalie! We love hearing about our great team. Customer service is a priority for us and we appreciate you taking the time to let us know how we're doing. Thanks for trusting AutoZone!

Allissa Valdez · 1 year ago

Customer service was awful! Me and my boyfriend went in to get some things and it took them forever to even find it, they were talking up a storm with each other, cussing and talking on the phones and not helping anyone who was in need of help. Not only that, but the guy who was checking us out decided he would take a phone call right in the middle of our checkout. It’s unprofessional and unbelievable. Even if it’s a “laid back” type of job, customers should ALWAYS be treated with respect and employees should value a customers experience.

Owner's response · 1 year ago

Hello Allissa, we're sorry you and your boyfriend had a frustrating time trying to get help. We value your time, as our team works hard to give each customer an easy and seamless experience. Please contact us at [email protected] so we can continue to hold ourselves to the highest standards of professionalism. We hope you give us a chance to win back your trust and confidence.

Alex Mason · 10 months ago

Clean and well stocked. I drive an older car and the clerk snidely suggested I go get help at a junkyard instead of at his shop. I guess I'll go to the O'Reilly Auto down the street now because I'm too low class to shop at this AutoZone lol

Owner's response · 10 months ago

This is not the impression we want to leave, Alex. Please contact us at [email protected] so we can continue to hold ourselves to the highest standards of customer service and professionalism. We hope you'll give us a chance to turn things around next time you visit.

Omar Trevizo · almost 10 months ago

Brandon at Auto Zone was a great help, replaced my battery for me and recommended which ones would be best for my vehicle and needs. Great employee!

Owner's response · almost 10 months ago

Thank you for the shout out, Omar! We're glad to hear Brandon helped you out with replacing your battery. We want to make sure we're providing you with excellent customer service. We hope you visit us again soon!

Photos

Service options

Delivery
In-store pick-up
In-store shopping
Same-day delivery

Accessibility

Wheelchair-accessible car park
Wheelchair-accessible entrance

Planning

Quick visit

Recycling

Batteries

Payments

Debit cards
NFC mobile payments
Credit cards

Similar

Other nearby auto parts stores that people also search for!

place hero0.21 miles
Advance Auto Parts
343
Auto parts store, Car accessories store, Car battery store, Tool rental service, Truck accessories store
place hero0.95 miles
O'Reilly Auto Parts
253
Auto parts store, Auto body parts supplier, Car battery store, Car repair and maintenance service, Car stereo store, Motorcycle parts store, Trailer supply store, Truck accessories store
place hero1.04 miles
NAPA Auto Parts - Havana Auto Parts
138
Auto parts store, Auto parts market, Car accessories store, Car battery store, Car repair and maintenance service, Motorcycle parts store, Racing car parts store, Tool rental service, Truck accessories store, Truck parts supplier
place hero1.23 miles
O'Reilly Auto Parts
204
Auto parts store, Auto body parts supplier, Car battery store, Car repair and maintenance service, Car stereo store, Motorcycle parts store, Trailer supply store, Truck accessories store
place hero1.60 miles
Discount Tire
792
Tire shop, Auto parts store, Tire repair shop, Used tire shop, Wheel store