place hero

U.S. Bank Branch

    1927 S Wadsworth Blvd, Lakewood, CO, 80227, United States
    Open · Closes at 6 PM
    usbank.com
    +13039840837
    Make an appointmentappointments.usbank.com

    Hours

    6a
    8a
    10a
    12p
    2p
    4p
    6p
    8p
    10p
    Friday
    10 AM - 6 PM
    Saturday
    9 AM - 3 PM
    Sunday
    Closed
    Monday
    10 AM - 6 PM
    Tuesday
    10 AM - 6 PM
    Wednesday
    10 AM - 6 PM
    Thursday
    10 AM - 6 PM

    Reviews

    5
    47%4
    6%3
    0%2
    3%1
    44%
    3.1
    34 reviews

    Summary

    "It is a nice and self service grocery store"

    "I’m so completely disgusted by the customer service at this location ."

    "This place has the worst customer service."

    Olivia Pace · 1 year ago

    Morgan was so amazing! She went above and beyond to help us get set up and answer all of our questions. The best experience we’ve had in a bank yet!

    Owner's response · 1 year ago

    Thank you for taking the time to leave a review, Olivia. We appreciate your kind words and hope this message finds you having a great day. If there is anything you may ever need, whether it be today, tomorrow or the next, please don't hesitate to contact us. All the best. ^Chris

    Danee Castle · 1 year ago

    I got scammed for my first time and USbank is not willing to help me and are trying to ruin my life.

    Gizmo Productions · more than 1 year ago

    This place has the worst customer service. I needed to open a business account and when i got to this branch There was nobody there but 4 employees and the manager. So i said great this will be quick. But the manager told me i need to make an appointment to open up a bank account because it takes long....i said but there nobody doing nothing, are u guys busy woth someone because i dont see nobody....he said no but you still need to make an appointment. I said forget it...i called another branch and they were busy and they told me cmon on in we will help you. I was like wow and this branch wasnt even busy and they let me walk....i would not recommend this branch because they will just disappoint you and make you goto another bank.

    Dean Seifert · 2 years ago

    Went here for a notary. As a wealth mgmt client that goes to this branch every other day, one would think they would start to recognize their customers. Guess not as they were ‘understaffed’ and didn’t have time to notarize. Went across the street to keybank where the mgr did it in 2 minutes. Guess it’s time to start looking for a new bank.

    Owner's response · 2 years ago

    Hi Dean, thank you for taking a moment to reach out. We're sorry to see you had an unfavorable experience at one of our branches. This is certainly concerning to us and we welcome the chance to discuss it further, and offer our help in any way we can. Please send an email with your phone number and reference #1271 to [email protected]. Once we receive your contact information we will reach out to you directly to further assist. We look forward to speaking with you soon. All the best, ^Kortnee

    Karissa Arellano · more than 3 years ago

    I’m so completely disgusted by the customer service at this location . Shannon specifically was the most inexperienced unprofessional banker I’ve ever dealt with . I can’t even believe that US Bank continues to employ someone that clearly doesn’t know how to deescalate a situation . She just tell you that she doesn’t deserve to be treated as his way and runs and hides in the employee closet !!! My husband deposited a $5,800 . Check on Wednesday October 21st . Only about $275 were released that day and the other funds were to be fully available October 23rd . We have a letter with a notorized with all this info . It was signed off by an employee of Perla Amaya . Friday morning the money was deposited . We started Paying bills no issue . We wake up Saturday morning the 24th with a negative $5,000 balance . So we head up to the bank and no one can explain to us what has happened . The worst part the bank can’t even find the check anywhere in the bank ! Also we were informed that Perla no longer works for them the day before which seems like a very convenient excuse to cover their butts on a lost check . Shannon promised that all she had to do was call her office manager Kevin and that they could help us to manually push the deposit thru . After 30 minutes of waiting she says there is nothing we can do til Monday and that Kevin would be following up within a few hours . I’m livid at this point that no one can tell me what happened and they keep saying Saturday is not a business day ! If that’s the case why are they even open ?! Shannon should have never promised us the manual push thru and then freaks out on me the customer because I’m upset my account is over drafted over $5000 . Closes her computer and walks away ! I’ve never been treated so poorly when I want to know where my money is !!! Us bank really needs to take better care of their costumers and learn how to properly train their employees to take Criticism when they work in customer service . Money is personal to me and she completely disrespectful in her feelings toward us in a super stressful situation that was not due to our part !!!

    Owner's response · more than 3 years ago

    Hello, Karissa. Thank you for reaching out to us. We are truly sorry to hear of the poor encounter you had during your visit. We would like the chance to talk with you further about your experience and help in any way we can. Please email your phone number and reference #8317 to us at [email protected] and we'll call you within 2 business day. Thank you. ^Rick

    A Google User · 4 years ago

    This location really has gone down hill over the years.. the gal I saw complained.. or really seemed really annoyed because of where I signed on a withdrawal form when I've never had issues with it before, she seemed like it was an inconvenience. she was all like they dont like it when you guys sign like that and in that spot.. but oh well. Then there was another tine when I went in to exchange some coins for quarters and the girl straight up told me no because they don't have room for it.. so I go to the customer service desk at three king soopers and no problem.. how is it that they can but the damn BANK cant?

    Glo Curry · almost 4 years ago

    I miss the old crew....Ramona and Ian. Haven't gotten to know the new crew and with the ridiculous short hours and absurd long lines because of the short hours I can't catch them open. With covid and me being high risk, I don't go to the grocery till late when the families are at home and not breathing on me. king soopers doesn't require masks and they're not cleaning carts between uses so I take my own wipes for the gimpmobiles. The bank is way to the south end of the store so I can't avoid the crowds. Longer hours needed!

    Adam Rhine · more than 3 years ago

    Actual Thieves. Their ATM shorted me $35 and when I went to the window for assistance all they did was give me a 1-800 number to call. They made me jump through a ton of hoops to open a dispute. Even though I have a US Bank ReliaCard they told me that I basically am not a US Bank customer (odd because I have thousands of dollars in your bank, so somehow im not a customer) and then made me use an outside financial institution to open an ATM dispute. DO NOT GIVE THESE PEOPLE YOUR BUSINESS.

    Owner's response · more than 3 years ago

    Hello Adam. Thank you for sharing your experience. Please know it's not our intention to disappoint you in any way. If you used your ReliaCard at our ATM, you would be required to contact ReliaCard Customer Service at 855-282-6161 to file a dispute on the missing funds. We apologize for any inconvenience and appreciate your understanding. Best regards. ^Larisa

    Andrew Kim · 5 years ago

    Simply needed a replacement card. My chip would not read at about 99% of the locations I went to. Some would allow me to swipe after inserting the card 2 times others wouldnt allow my card at all. Ive dealt with this for a month now (have had about 4 replacement cards this year...) Banker made me go and insert my card in atm... then begins tell me that its not the card ita every other stores chip reader. Went to another branch and it took them 1 min and 1 click to order a replacement. On top of that im waiting in line and banker was just on her computer. When she finally noticed me she said "you need to speak up" no lady. You need to do your job.

    Owner's response · 5 years ago

    Hello, Andrew. Your review is very concerning to us. We would appreciate if you would contact our customer care team by calling 1.800.USBANKS to speak with a customer care representative about your recent experience. Kind regards, The U.S. Bank Social Media Team

    Miriam Armendariz · almost 9 years ago

    Representatives including the branch manager need more training, they do not know of services provided by US Bank and do not know procedures. Extended hours are nice however worthless if they have terrible customer service.

    Photos

    Accessibility

    Wheelchair-accessible car park
    Wheelchair-accessible entrance
    Wheelchair-accessible lift

    Similar

    Other nearby banks that people also search for!

    place hero0.08 miles
    place hero0.22 miles
    KeyBank
    28
    Bank, ATM, Mortgage lender
    place hero1.64 miles
    Bellco Credit Union
    90
    Credit union, ATM, Bank, Mortgage lender
    place hero1.75 miles
    FirstBank
    34
    Bank, ATM, Financial institution